Politici de livrare returnare produse

 

Politica de livrare a produselor

1. Livrarea si receptionarea

1.1 Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

SC FILKON INTERNATIONAL SRL livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul bebebe.ro  sau in format hartie, impreuna cu Comanda.

1.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului bebebe.ro

1.2.1 Modalitatile de livrare

(i) Livrarea se face prin firma de curierat sau prin mijloacele de transport proprii.

In momentul livrarii Cumparatorul  semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre bebebe.ro si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.

Costul livrarii este de 25 (douazecisicinci) lei.

Daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, SC FILKON INTERNATIONAL SRL nu suporta costul de returnare a produsului. 

1.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

1.3.1 Dispozitii generale

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 1.3.2 si 1.3.3 din Politica de livrare a produselor), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a SC FILKON INTERNATIONAL SRL. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda SC FILKON INTERNATIONAL SRL sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al bebebe.ro pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al bebebe.ro va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

1.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

– Livrarea prin firma de curierat

  • Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al  Courierului.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al bebebe.ro, la numarul de telefon 0758345566.

  • Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC FILKON INTERNATIONAL SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

 

1.3.3 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al SC FILKON INTERNATIONAL SRL  la numarul de telefon 0758345566 sau prin e-mail la adresa comenzi@filkon.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC FILKON INTERNATIONAL SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

Serviciul Clienti al SC FILKON INTERNATIONAL SRL va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

1.4 Termenele de livrare

In cazul livrarii prin firma de curierat, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-5 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a  transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al SC FILKON INTERNATIONAL SRL si prin e-mail la adresa comenzi@filkon.ro a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau

– daca respectivul Cumparator a comunicat catre SC FILKON INTERNATIONAL SRL, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila SC FILKO NINTERNATIONAL SRL sau transportatorului, SC FILKON INTERNATIONAL SRL  va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de SC FILKON INTERNATIONAL SRL in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre SC FILKON INTERNATIONAL SRL. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila SC FILKON INTERNATIONAL SRL sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

 

 

Politica anularii comenzii

În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp  telefonic, transmițând numărul comenzii.

Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de returnare a produselor:
– NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
– produsele nu vor prezenta semne de uzură
– produsele nu vor fi deteriorate și nu vor avea accesorii lipsa

– instiintarea pentru returnarea produselor sa fie făcută în termen 14 zile calendaristice de la momentul primirii coletului

– returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea acestora pe durata transportului

Ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa comenzi@filkon.ro, care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le returnezi
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata
– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
– vom trimite noi un curier la tine ca sa ridice produsele
– returul costa 25 ron

Inlocuirea produsului:
– poți opta și pentru schimbarea produselor comandate cu alte modele sau marimi
– schimbul se va face la tine la usa
– schimbul este acceptat in conditiile in care produsele comandate nu au fost desigilate sau prezinta urme de uzura. Se va achita taxa de transport de 25 de ron.

Ai obligația legală de a avea grija de produse cât timp se afla în posesia ta.

În cazul neplăcut în care magazinul livrează un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă. Orice solicitare de refund va fi discutată direct cu reprezentantii nostri.

BEBEBE poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă  și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  1. a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de BEBEBE, în cazul plății online;
  3. c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;